آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا فایزر اسپانسر اسکار است؟ یا چرا شرکت هایی مانند کوکاکولا با وجود اینکه یکی از معروف ترین محصولات جهان است، هنوز میلیون ها دلار را برای کمپین های تبلیغاتی خرج می...
مهم این نیست که آیا باید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، بلکه مهم این است که چگونه باید آن را تبلیغ کنید. حتی رایج ترین جنبه برند شما، مانند وب سایت حرفه ای شما، اساساً تبلیغاتی است که...
بازاریابان محتوا دائماً به دنبال محتوایی هستند که الهامبخش و هیجانانگیز باشد تا کمپینهایشان را جذابتر کنند. با این حال، گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است. فقط فکر کنید: ما هر روز محتوای زیادی مصرف می...